Seg, arg och vill mest bara gå och dricka kaffe.

Har bråkat halva dagen med en massa människor. Åh, orkar inte.
Mitt liv, mina bekymmer.. Eller?! Säger jag medans jag gör ett blogginlägg som gör mina bekymmer offentliga för hela internet. My god, lite patetisk kände jag mig precis..
 
Annars är det bra. Inte hänt så himlans mycket, rullar på som vanligt. Jag klarar mig iallafall. 
 
Sitter just nu hos svärmor och dricker kaffe, pluggar lite och försöker fördriva tiden. Tänder en cigg medans jag tar ett djupt andetag och inser varför det är så trögt. Äh, tar ett bloss och rycker på axlarna. Det löser sig, right?! Det gör det alltid. Det är ju inga problem, bara drygt och i vägen. Men det fixar sig. 
 
Kickar Gavlyn på YT och försöker få solen att nå min hud genom fönstret. Det går inte så bra kan jag säga er. Boss är på äventyr i sofforna och han rullar mest rundor eller kollar ut genom fönstret efter tjejer som är PSB som min pojkvän kallar det. Ironiskt. 
 
Slänger av kavajen, sveper in mig i en filt och försöker pussla ihop alla bitar som verkar utslängda över en äng. 
 
Peace out guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback