22:35, äntligen..

fått tummarna ur röven och skriver ett riktigt inlägg, haha. 
 
Kom hem för en stund sedan, spenderat kvällen hos svärmor och samtalat med min fina pojkvän. Mycket har hänt på sistone, hänger knappt med mig, men vad gör det?!
 
Har nytt jobb, så är nu officiellt receptionist 2 timmar om dagen, wohu, pengar pengar pengar. Nej, inte bara det. Det är faktiskt roligt på allt detta också, haha. Har dessutom flyttat, göttigt som fan. Så nu har jag och Bossen ett "eget" place som vi kan va i för att fly verkligheten lite. 

Ja, det var nog inte mycket mer än så. JO, btw. Har bråkat med komvux igen för att lärarna inte kan sköta sitt jävla jobb, men grym som jag är lyckades jag lösa det med. Dom idioterna har skrivit ut mig på noll underlag så jag åkte ner och skällde lusen av dom. Så nu är jag inskriven i kursen igen (det gällde matte c-kursen).. 
 
Just nu har jag och lillen bäddat ner oss i sängen, njuter av att täcket omfamnar oss och imorgon väntas jobb sen en himla massa pluggande. Höhö, wohu! Men vad gör man inte för att kunna läsa vidare och överlevnad?..
 
Har ju också sökt till Malmö högskola kom jag på, ansökan skickades iväg i fredags och nu håller jag tummarna för att det ska gå som jag vill. Tycker ni också kan hålla alla era tummar och tår. :)
 
Nu är det dags att sova.
Ska ju vara pigg och glad imorgon också.
Rätt skönt att varit riktigt trött på kvällarna, för ovanlighetens skull!
 
är dessutom megastolt över både mig och boss - då han äntligen kan vara lös igen <3 WIIE!
peace out!
em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback