Skabbstrumpor, mjukis och en SKITVARM dator.

Ja, min outfit är utöver det vanliga - or not. 
Varenda gång jag kommer hem från jobb så är det alltid mjukisbyxor och stor tröja som gäller. Jag kan ju inte vara den enda tjejen som lever hemmalivet på det viset? Haha, nej skulle väl inte tro det!
 
Sitter och försöker samla kraft till att göra två mackor, ta ut hunden och placera mig i sängen för att sedan sova. Det är ju faktiskt jobb imorgon också.. Upp kl. 6, tio min och sen göra sig iordning vet ni. Rutin kallas det och klart jag gillar det. Har egentligen ingenting annat än mig själv att anpassa mig efter så skiter i vilka tider jag jobbar just nu. Bara jag mår bra och tjänar dom där CASHEN som man snackade om som vilsen 16-åring. 
 
Några vindruvor har jag fått i mig, men smakupplevelsen var inte som jag förväntat mig. Trodde det skulle vara godare, men ack så fel jag hade. Vilket ilandsproblem, eller hur?.. 
 
Godnatt, folket.
Sussa sött. För det kommer jag göra.
 
xoxo
em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback