Sakta men..

..säkert rullar jag mot en lättare vardag.
Ja, för så ligger det till. Saker börjar hända och jag kan äntligen på ett helt annat visa börja planera inför min framtid. Vad jag vill göra, hur jag vill göra det och när jag ska göra det! 

Jag har precis placerat mig i sängen, Boss är som vanligt mitt sällskap och han njuter mest av värmen från alla täcken & filtar som täcker oss. Själv knappar jag här på datorn, väntar på kvällssamtalet från Daniella och funderar på vad som händer härnäst. Vad är mitt nästa steg?
 
Känner mig sådär sunkig, ni vet när varken smink eller heta kläder räcker till. Utan mer "Hej jag har inte sovit på ett antal dygn och jag blir inte fräschare än såhär"-aktig. 

Spela lite Facebook-spel nu kanske? Ja, varför inte..
 
Lista över saker som behöver göras och har gjorts:
  • Anmäla mig till komvux - DONE!
  • Kolla CSN - DONE!
  • Ansöka om CSN
  • Kolla upp betyg och vad som krävs för Högskolan
  • Kolla upp vilka program som är intressanta
  • Checka boende och ekonomi mer grundligt
  • Söka till ett antal program
  • Fixa en grymt jävla bra inkomst!


    xoxo
    em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback