Nya tag.

Nu har jag bestämt mig.
 
Denna söndag 06-01-13 säger jag, Em, att det är dags för förändring i mitt liv.
 
Ikväll börjar jag träna igen på allvar och gör någon slags rutin av min dötid. På tisdag börjar jag jobba och då ska det tjänas pengar. När allt detta rullat igång lägger jag också ner rökningen. Jag vill inte mer nu, jag vill må bra och vara på topp. Jag ska ge järnet och visa vad jag går för.
 
Pengar ska rulla in, nytt boende ska hittas och det är snabbt, träna och allt annat kommer på automatik. Nu jävlar Em, nu är det dags. YOU CAN DO IT! (kan jag? okey då, om du säger det så..) - suddar bort den tanken som mitt undermedvetna tar fram.. 
 
Nytt år, nya möjligheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback