Kallt, mögigt och min hals viker sig..

Kaffet har gjort sitt idag, utan kaffet hade jag inte klarat av dagen rent ut sagt..
 
Min hals känns som ett rivjärn, hostar i varannan mening och febern går upp & ner - detta är verkligen inte okay. Ville egentligen gå hem redan vid lunch på jobb, men bestämde mig för att vara "duktig" (ja, jävligt duktig) och stanna kvar.
Så nu har jag dött smått i soffan, vilket jag visserligen gör nästan varje kväll, njuter av ledigheten och har precis samtalat med Danni! Vad gör ni alla små söta muffin där ute i vida världen? 
 
Jag kallade ändå er muffin precis, kinda awkward.. Dafuq liksom?! Måste se till att skaffa mig en riktig hobby! Skulle kanske börja träna... Äh fan vad jag lurar mig själv, har sagt detta typ en miljon gånger och det verkar aldrig bli av. SÅ håller jag tyst om det kanske det händer någonting på den fronten. (vad tror du egentligen? att DU, du du du, ska börja träna igen..tss) - slänger bort den tanken.
 
xoxo
em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback