HEJ OCH HÅ!

Vad har hänt här? Typ NADA uppdatering. 
Haft riktigt mycket att göra och när jag varit ledig har jag dött i soffan rent ut sagt.
Nytt jobb har jag och jag trivs. Jag stormtrivs verkligen och tycker det är dunderkul. Det är väl också ett himla plus när en chef är grymt bra och arbetskollegorna gör dagen mycket bättre?!
 
Snart ska man ta tag i träningen också, känner att min kropp skriker efter att må bra och bli nyttig. Med detta sagt tar jag nu lite pringles och njuter, hehehhee.. Det där nyttighetslivet är jag inte duktig på om jag ska vara ärlig!
 
Det ska bli lite plugg också, har ett "kunskapsprov" på jobb imorgon om vår produkt och frågeställningar som kan uppstå mellan säljare och kund. Ska bli riktigt intressant.
Sen har vi också en cool grej på jobb varje fredag, vi har fredagsmys mellan 15.00-16.00 där det chillas och äts gott. Så jävla grymt, snacka om bra slut på veckan :)
 
Nej nu ska jag kolla igenom papperna och jag avslutar detta sjukt onödiga inlägg med en ball bild. 
Peace out guys!
 
JAG DÖR! hehehehhehehe. Dedikerar till Dannis hund ;)
 
xoxo
em.

Kommentarer
Postat av: Daniella None

HAHA! Cosos!!

2013-01-17 @ 19:55:19 / URL: http://daniellafreidings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback