Glass reder ut det mesta!

.. och kaffe såklart.
Halvt död i soffan och vill helst gömma mig under täcket ett litet litet tag. Bara sådär så att kraften kommer tillbaka, ni vet?! Jaja, det är bara att bita ihop antar jag och se allt från den ljusa sidan? Men nu ser jag ingen ljus sida ju.. ÅH, ångest ahoy - min bästa vän för tillfället
 
Skulle helst av allt vilja vara 12 år igen, då man ville bli vuxen och hade ingen aning om hur beslut kunde ta kål på en helt och hållet. När man bara pep till lite och så fixade sig alla problem på ett POOF! Men så är det ju inte, man ska ju växa upp och inse att livet har sina plikter och sitt ansvar. BLÖ, ibland är det tråkigt som fan att vara vuxen. 
 
Skolan var ju inte så dum ändå, men när man satt i klassrummet sista året på gymnasiet så ville man inget hellre än att börja jobba OCH TJÄNA PENGAR. Cashen var viktiga och eget ansvar. "När jag är 18.. blablabla" - den meningen är vanlig.. "När jag är 18 ska jag flytta hemifrån" TSSS.. Du har inte ens ett jobb då, ingenting har du. Du är antagligen arbetslös och söker typ 300 jobb och 2 st kanske svarar dig, vilket innebär ett tråkigt NEJ! NEJ! NEJ! NEJ! "Vi har valt att gå vidare med andra, men hoppas att du söker till oss igen".. NEHE DU. Skulle inte tro det.
 
USCH USCH USCH.
Jag tror jag ska ta en sådan fin cigarette nu och dränka mitt vuxna liv i snön. Ja, snön har ju kommit tillbaka och det är inte lite heller.. Vackert visst, men praktiskt nej. 
 
xoxo
em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback