CSI på tv och filten runt mig.

Placerad i soffan, vad ovanligt va?! 
Nej är helt slut psykiskt faktiskt, bara så ni vet det och vill helst bara kunna trolla bort alla problem med ett litet fint trollspö. Men så funkar det ju inte!
 
CSI rullar på tvn och jag skulle egentligen sett den nya serien Dicte på fyran men i och med att jag missade första 10 minuterna kändes det inte ens lönt att ge det ett försök. Så nya planen för ikväll är att nöta Vampire Diaries om jag kan få igång mitt internet på den stationära datorn. 
Är som sagt en liten tekniknörd vilket har resulterat i två datorer (en laptop och en stationär - dessutom är den stationära inkopplad till tvn, jag vet det är fräckt som fan!), ett antal olika konsoller och tillbehör som både har ett sunt syfte och är totalt onödiga..
 
Min tanke just nu: Vad händer? För jag vet inte. Yr, förrvirrad, förvriden, trängd, inte målmedveten, helt borta - det är verkligen mina känslor just nu. Helt jävla missplacerad är nog det rätta ordet. 
 
Daniella gör vardagen lite enklare med sina sjuka samtal som planeras vara i cirka 5 minuter men slutar istället med att vi pratar tills rösten försvinner. Så är det väl när vänner har långt ifrån varandra?! ALLA detaljer är viktiga och får man inte reda på ALL information är man i en livshotande situation
 
Nytt extrajobb har man också ordnat, för helgtider. Då jag inte gör ett skit i mitt liv för tillfället kan all den dötiden gå åt pengar istället. Så klingar det gött i kassan den 25:e. Jag är nöjd än sålänge.
 
DÖD. ÅT. DETTA.
Åh nej, negativ igen.. Putsa bort putsa bort.. DET GÅR INTE! Vill inte vara där mer. Blöööööööööööööööööööööööö. Hej och hå vad mongo detta känns. Inte bra inte bra inte bra.
Jag saknar min pojkvän dessutom, för er som nu bryr er. FÖR JAG BRYR MIG, JÄTTEMEGAMYCKET!
 
Tack och hej.
Kanske blir ett inlägg till sen.
 
xoxo
em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback