På bra humör!

Det har faktiskt varit två lyckade dagar. 
Igår fick jag reda på att jag kom in på Matte C Distans - vilket gör att jag är ett steg närmare mitt mål.
Jag fick dessutom ett underbart efterlängtat samtal från mitt hjärta, såklart var det hela höjdpunkten!
 
Men denna dagen har varit ännu bättre. Fick äntligen träffa honom, pussa på honom och allmänt njuta av hans närhet. Så kommer somna gott inatt! <3
 
Har på allt detta kollat upp exakta program som ska sökas till hösten på Malmö Högskola.
Vilket är:
 
1. Kriminologiprogrammet
2. Psykiskt omvårdnasprogram, inriktning speciell vård av psykisk ohälsa
3. Spelutveckling
4. Systemutvecklare
5. Applikationsutveckling
 
ÄR SJUKT PEPPAD!
Ska bli riktigt roligt att sätta sig i skolbänken igen, om det nu blir så.
Ofc håller jag tummarna ;)
 
Bjuder på en random bild nu inför Alla hjärtans dag!

hehehehehehehe..
 
xoxo
em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback