Godmorgon!

 
Lördag är det, vilket innebär fullspäckad dag/natt för min del. 
Har precis gjort mig iordning och ska snart köra till Farmor & Farfar. Ska hjälpa dom med att klippa deras katts klor och njuta av en kopp kaffe eller två. Sen blir det hem igen, fixa sig inför firandet av min brors sambo - som fyller hela 30 år! Grattis grattis!
 
Efter fest och allt där i mellan ska jag 03:30 sticka och jobba. Pengar rullar in som det ska, det går bra nu! Hehehehe.. 
 
Bjuder på en fjant-bild på mitt fina tryne :)
 
Väldigt glad över mitt låååånga hår! Nu syns ju flätan, hahaha.
 
xoxo
em.

Kommentarer
Postat av: Daniella

SNYGGINGEN SJÄLV! <3

2013-02-09 @ 17:45:53 / URL: http://daniellafreidings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback