Fredagsnatten.

Då var denna fredagen över. 
Det känns som att veckorna går jättesnabbt men dagarna är oändligt långa. 

Spenderat denna dagen med CSN, min fina pojkvän (på distans), svärmor och en massa skratt. Haft en väldigt bra dag, fast den började med en himla massa irritation..
Hade först en jävla massa klydd med CSN för att ena kursen jag läser är via komvux centrum och ingen individuell skola, så fick ringa rundor och ha mig innan det blev rätt. Men det löste sig.
SEN EN ANNAN SAK! Hur i helvetes f*ttho*a kan någon som till och med är äldre än mig vara så ansvarslös och respektlös?! När man har bestämt en sak, som är relativt viktig, så håller man inte på att fjanta rundor. Detta är inte första gången denna person beter sig barnsligt och rent ut sagt som en idiot, så denna gången blev jag riktigt förbannad. Men jag satte personen på plats och med lite snälla men bestämda ord lyckades jag lösa det problemet!
 
Imorgon bär det av till svärmor igen, hämta prylar och käka middag osv. Jag ska stå för maten har jag lovat, undrar hur detta kommer gå.. Är ju van att proppa i massa bakelser i dom jag håller kär, inte en maträtt. HAHA. Men jag klarar väl det på något sätt, annars får jag köpa mat på Donken och märka det med Mc Emmies eller något! Hehehehe. 
 
Lite smått flummigt nu på nästan morgonkvisten.. My god, klockan är halv 3..
Shit shit shit. Ska spela några facebookspel. Sen nanna som en gris. 
 
xoxo
em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback