Ännu en kväll fylld med tankar..

Söndag. 
Jag vet inte om jag gillar söndagar i dagens läge. I och för sig känns varje dag rätt ensam och tråkig. Dagarna är gråa och det är inte mycket som händer i mitt liv för tillfället.. 
Jag går på spänn dag in och dag ut. Tankarna gör mig slutkörd när jag väl tänker efter. All den saknad, den ensamheten och att faktiskt hantera allt det som händer runt omkring. Som sagt, jag är lycklig med dom människor jag har i mitt liv - men jag är inte nöjd med vart jag själv har hamnat. 
Jag gör ju ingenting, jag bara väntar på det liv som kommer härnäst. Det livet som börjar om några månader. Allt planeras runt det livet, allt in i minsta detalj måste stämma överens med dom mål jag satt upp och förhoppningsvis delar med den jag älskar. Men det livet känns långt borta nu, vardagen är bara en enda stor väntan.. 
 
Men jag mår bra. Jag har en underbart fin pojkvän, en familj som stöttar mig och Daniella som alltid gör mig glad. Jag mår bra faktiskt. Jag känner mig bara lite ensam ibland. 
Men det kan jag ju inte vara själv om att känna?!
 

Ligger just nu i sängen och kollar på The Vampire Diaries. Började se serien när den gick på TV men slutade typ mitt i 3e säsongen för att dom bytade tid och dag på sändningen. Så nu har jag tagit upp den igen, då jag har en jävla massa tid att spendera på bättre saker än att göra ingenting. :)
Imorgon väntar jobb och antagligen hem till syrran en stund, hoppas iallafall att hon vill dras med mig, hahaha. 
 
Godnatt allihopa.
 
xoxo
em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback