Oh happy day.

Hej hopp, lingonplopp! Eller va?
 
Sitter på jobbet nu och försöker få solen att nå min hud. Men oavsett om fönsterna är stora som 5 mig så verkar det inte ge något resultat. Kanske för att gardinerna är nere och att solen är för långt "upp" på himmelen för att stråla in här. Men det är underbart ute iallafall, vårjackan är framme och jag njuuuuuter deluxe.
 
Så fort jag har slutat här (cirka 14:00) tar jag bussen vidare till mötet på det andra jobbet. Känns bra det här ju, glider fram som fan och pengarna klingar gott i slutet av månaden. Göttigt värre!
 
Ikväll ska det pluggas och ska fortsätta se på TWD! Såg ju första avsnittet på Säsong 2 innan och MY GOD vad bra det är. Jag döööööör. Wohuu! :)
 
Nej, nu får jag väl sluta skriva och försöka göra någon nytta här. Dock har jag inte ett skit att göra, så det blir himlans svårt.. Kanske ska berätta om veckans planer istället dårå?
 
Imorgon: Jobba, sen vidare till svärmor på kvällen.
Fredag: Chilla chilla och åter chilla. Ska verkligen bara njuta av mitt eget sällskap. ELLER tvinga Daniella att spela med mig, hehehehe.
Lördag och Söndag: Träffa älskling någon av dagarna och sen få lite plugg gjort om jag orkar! Haha.
 
Peace out guys! Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback