och nu då?

Hey everyone!

Solen skiner och jag försöker njuta av den så gott det går. Genom att trycka alla problem åt sidan och fokusera på våren (& att det snart är helg) gör det lite enklare att slappna av.

Snart iväg och jobba i två timmar, sen bär det av till Helsingborg för att hämta Daniellas lilla ponny som spenderat ett par nätter på djursjukhuset. Aldrig en hit när ens bebis blir dålig.. Men lilla Fiona är stark, det vet dom som träffat henne!

I helgen ska man träffa älskling och sen tänkte jag placera mig i min lilla bubbla resten av tiden. The big bang theory och andra grymma serier ska vara höjdpunkten! Tycker det låter dunderbra..

Nej, tar några bloss till, tar ett djupt andetag, drar upp linnet som gärna åker ner och får livet att se fantastiskt ut!

Peace out guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback