När man har det himlans bra.

Den där oron som växte inom mig igår togs bort snabbt av min fina pojkvän. Vaknade upp ur min yra bubbla som var fylld med en dimma av förvirring och insåg hur lyckligt lottad jag verkligen är.
 
Regnet har nått Malmö, är det detta som kallas Aprilväder eller är sommaren bara tok mycket längre ifrån än vad vi har trott tidigare? Jag tror på det första, för jag vägrar tro att jeansshortsen inte kommer åka fram inom en snar framtid..
 
Kvällen kommer spenderas med Danni. Spelas ska det, som det alltid görs när jag dejtar Danni på helgerna. Men vi gillar det och så är det bara :)
 
Vi skulle egentligen till idol imorgon då Danni hade gjort en anmälan dit, men det slutade med att den nya Samsung Galaxy S4 vann hennes hjärta fullt ut. Så när vi är redo att visa oss för världen imorgon drar vi till Net on Net och gör henne gladare än någonsin. Sen på kvällen ska jag iväg med Svärmor, ska bli dunderkul att träffa lite av pojkvännens släkt. Och söndag så ska jag och älsklingen spendera några timmar tillsammans, wiiiie!
 
Sitter på jobb nu iallafall, har dunderlite att göra som vanligt och jag räknar minuterna tills jag kan åka hem. Borde tvätta, skulle tvättat, men har inte bokat tid och har faktiskt inte orkat bry mig att jag inte har mycket rent.. Men får väl handtvätta i vasken eller något, haha. Som en riktig bonde. Usch gud, det hära sololivet har satt sina sjuka spår ;) Men jag är glad ändå, tjohej! Nej, peace out guys. HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback