Latjobb!

Skulle vara dönice om man kunde få betalt för att sova. För det är vad jag känner för dom närmsta veckorna.
Bara stänga av, vakna upp och se att du är hemma och allting är bra. Att ditt och mitt liv startar..
Men den lyxen finns ju tyvärr inte.
 
Sitter på jobb nu, slutar om 50 min. Skönt. För jag var INTE alls sugen på att jobba idag och ska väl säga att jag heller inte ser fram emot imorgon. För då börjar jag 15.00 och slutar 17.00. Dryga tider under dryga förhållanden. Men det är cash och cashen dom tas. Skriker efter varje krona jag kan få in och dom spenderas med omsorg. Men jag klarar ju mig, utan att känna mig allt för tråkig. Jag har det jag behöver. Mitt lilla "råtthål" till lägenhet, min näringsfattiga mat och en glöd som inte släcks. Och det är väl viktigast att jag är nöjd? - För det är det, Emmie!
 
Fine. Då fortsätter jag min dag som är mulen och full med plugg osv. Ska dessutom prata med min fina pojkvän - vilket är EXAKT det jag behöver <3
 
Peace out, people. Vi ses när vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback