At so called work.

Tja alla filurer där ute.
 
Sitter just nu och rullar tummarna på jobb, vilket gav mig lite tid över att kicka in på le blogg.
Slutar om cirka 20 min och MIN MAGE SKRIKER EFTER MAT!!! Maaah. Är sjukligt hungrig.. Men överlever såklart, hehehe. Krängt i mig några frukter och lite kakor mellan varven. Busig som jag är!
 
Ikväll väntas plugg och spela. Tomb Raider är fortfarande inte klarat, SOM TUR ÄR! Vill ju inte att det köttiga spelet tar slut. Hon är ju så jädrans cool den där Lara!
 
I helgen ska det mysas rejält. Imorgon ska förberedas till söndag då jag ska baka en tårta till min pojkväns syskon som fyller år. Berättar dock inte vad tårtan ska innehålla och hur den ska se ut, med risk att dom kanske läser min blogg ;) Inte är jag dum inte! Hahaha.
På lördag ska jag träffa älskling och sen på kvällen ska jag och Daniella spendera kvällen framför PS3 med Ben and Jerry's och PAJ! Hallonsmulpaj som jag ska göra, gottigt. Ett himlans massa bakande märker jag i helgen. Men vad gör det om man har magar att fylla?! :D
 
Nej, nu får jag väl återgå till mitt "rulla tummarna"-jobb och räkna sekunderna till jag slutar.
 
Peace out guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback