45 min..

.. till helg! Skönt.
 
Idag väntas lite äventyr runt om i hela malmö känns det som, haha. Ska först hem till mamma, hämta bilen, möta upp svärmor, hämta en grej med henne, lämna grejen, åka till lägenheten, hämta lite fler grejer, sen hem till mamma och lämna bilen. Full rulle rent ut sagt!
 
Dagen på jobbet har varit lugn och har inte alls mycket att göra för tillfället. Men hur skönt är det inte att få betalt för att spela Candy Crush och skriva blogginlägg?!
 
Igår fick jag dessutom besked om ett annat jobb. Ska träffa upp chefen på onsdag och vad det lät på samtalet så verkade som jag redan har jobbet så att säga. WOHU! Ännu ett extrajobb, klingar gött i kassan. :)
Har på allt detta skrivit ur mig från matte-kursen.. Så nu är drömmen om Spelutvecklare helt åt helvete. Men då fick jag väl inse att det nog inte är något för mig förutom i drömmarna och i fantasins värld?! Bara att sträva efter nya mål istället!
 
Nej, nu ska jag dricka upp min Varm Choklad, knycka lite kakor och räkna sekunderna på klockan.
 
Peace out guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback