Nummer 7.

 
Ja, då var det sista dagen på min 7 dagars-lista. 
 
Här kommer mina tips på spel, serier och filmer!
 
Filmer:
» Sagan om ringen-triologin
» Reindeer spotting
» Min granne Totoro
» What to expect when you're expecting
» Fast and Furious (alla filmerna)
» Alice in Wonderland
» Dark Shadow
» Coraline
» Leon
» Knocked up
» Ali G in da house
 
Serier:
» The Walking Dead
» Love Hina
» Vampire Diaries
» Game of Thrones
» The legend of the Seeker
» Gossip Girl
» Two broke girls
» The big bang theory
 
Spel:
» Alice Madness Returns
» Mortal Kombat
» Super Smash Bros
» Halo
» Call of Duty
» Overlord 1&2
» Kingdom Hearts 1&2
» New Super Mario Bros
» Final Fantasy (alla)
» Saints Row
 
Så.. Där fick ni några tips från mig!
Hoppas det kanske hjälper er lite :)
 
xoxo
em.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback