Nummer 6.

Bloggar jag följer: 
 
1. Keela - En av Kick Back Pack-tjejerna. Har följt henne i ca 2 år nu och tycker alltid hon har grymma grejer att komma med. Hennes stil rockar och diggar hennes tips och trix rejält.
 
2. Caty - Ännu en brud i Kick Back Packsgänget. Grym stil, en stor inspirationskälla för mig och tycker att många tjejer bör se henne som en förebild. You go girl!
 
3. Foki - Gud, vet inte hur många år jag följt henne, nästan sen början tror jag. Totalförälskad i hennes blogg, ger mig bra tips om Asion på alla sätt och vis. Kommer nog aldrig sluta läsa hennes blogg :)
 
4. Daniella - En otroligt nära vän som började blogga ungefär när jag började. Klart man följer hennes blogg ;) Gå in och kika, hon skriver om allt mellan himmel och jord!
 
xoxo
em.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback