Nummer 5.

Några kända personer jag stör mig oerhört mycket på:
 
Kissie - Skulle kalla henne en skandalbloggerska! Ser ut som en barbie-docka och verkar anse att detta är normalt. Hon verkar inte precis använda hjärnan när hon tänker och verkar heller inte förstå att många av hennes läsare är mellan 12 - 18.. Kanske borde tänka på vilka signaler du ger ut?
 
Paris Hilton - Känd för att vara helt j*vla pantad och har bara blivit känd för att hon skämmer ut sig vart hon än befinner sig. Såg ett program på 5:an för någon dag sedan "Paris Life" eller något sånt hette det. Ja, bilden av henne förändrades inte - utan tycker fortfarande hon är riktigt blåst..
 
Alexander Nilson - Kocken i "Kniven mot strupen", leker Gordon Ramsey och verkar inte ha något vett i huvudet. Tycker han spelar för mycket och hans gräsliga personlighet får mig att vilja dränka mig själv.
 
Per Morberg - Kock och skådespelare, hemsk hemsk hemsk att titta på. Hans kockprogram får mig att äcklas av mat. Visst är det bra att han jagar själv och vet vart varorna kommer ifrån, men att han är så äcklig och beter sig som ett svin i köket gör att jag aldrig någonsin vill äta hans mat. Han får inte mitt matintresse att öka precis..
 
xoxo
em.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback