När gräset du står på är grönare än på andra sidan.

Godkväll. 
Slagit ner mig i sängen efter en helt sjukligt fartfylld helg. Känns skönt att få slappna av. Har för tillfället fastnat på bostadssidor och inspekterar varje lägenhet som är ledig i Malmö. Saker börjar ju ordna upp sig och mina mål är inte långt ifrån att nås. Bor ju hemma fortfarande och har i cirka ett år känt mig redo för att hitta eget - och detta är ju en fantastisk tid att kolla på hyreslägenheter. Visst är inte allt med jobben klart och har inte ens börjat än, men det är en säker inkomst som innebär boende och vuxenliv. Och vuxenlivet må vara räkningar, tufft med pengar i mellan åt och dryga perioder som kan innebära mycket ensamhet. Men jag är redo och jag vill, vilket är det viktigaste!

Min kära hund har dessutom kurrat ner sig i sin korg brevid mig och sover som en liten bebis. Så söt!

Morgondagens planer består av att ringa lite samtal, få någon slags rutin och sen sticka vidare till Dani för gossip och kaffe. Ses fram emot! 
 
Nu är det himlas viktigt att jag börjar få någon ordning på min vardag, så jag inte slappar hela tiden som en uttråkad tonåring. NO, TIME FOR A CHANGE! Och allt går precis som det ska. HURRAY!
 

Nej nu ska jag börja pyssla med header och annat fjantigt till bloggen. Update you later, guys.

xoxo
em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback