MORNING!

Godmorgon allihopa.
Ny dag som innehåller ännu fler äventyr. 
 
Blev väckt på ett supermysigt sätt idag, av ett samtal från min älskling. Det är ju nästan som att vakna brevid varandra.. :) Idag väntas spelande, massor av blogginlägg (ofc) och sen ska man hem till Danni ikväll. Det låter som att detta blir en awesome dag och det gillas starkt. 
 
Tycker dessutom liiiite synd om mig själv.. Byggde på mina naglar med gele för någon vecka sen vilket har resulterat i för mycket filande på min lillnagel när dom byggdes på.. Så nu är min lillnagel kaos och får ha ett sött Hello Kitty-plåster på (och nej. inte mitt val av plåster, har en systerdotter som gärna slår sig, så är alltid redo för att pyssla om henne.. haha). 
 
Nej guys, nu ska jag starta mitt PS3 och göra mig redo för morgongaming. Men innan dess ska Pic of the day upp!
 
Bjuder på två bilder från min student. Cupcakes'en har jag och min BÄSTA vän gjort. Awesome Cupcakes are awesome.
 
xoxo
em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback