Energi till tusen.

Vad har hänt? Har energi som räcker till hela Sverige och lite till, men ändå känns det som om ögonen ska stänga sig vilken minut som helst. 
Min hund har lagt sig till rätta och hade gärna tagit hela sängen om han hade fått. Den lille j*veln ligger och puttar på mig precis som om jag är hur stor som helst.. Bortskämda lilla råtta!

Det känns som om jag har hur mycket som helst att göra, men det är väl bara ett sätt för mig att försöka få någon slags rutin, både psykiskt och fysiskt. Imorgon väntar tvätt, vilket är något effektivt iallafall. 
 
Jag boostar mig själv hela tiden, letar i varje hörn efter ett nytt citat som ger mig mer drivkraft och någon inspiration som kan göra att jag fortsätter på rätt spår. Men ibland när jag stannar upp, så tänker jag på dig mitt hjärta, åh kom hem nu va! Äh. Skärp dig, Em, han är snart hemma igen. Tiden går fortare än man tror. 

BTW! 
Tycker ni kan checka in min kära vän Daniella's blogg. Länkar och så får ni en sneakpeak. 

http://daniellafreidings.blogg.se/
 
 
xoxo
em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback