19:35

Då var det kväll och jag har sovit bort mesta tiden jag varit hemma. 
Dock mår jag lite bättre nu, så inget att klaga över :)
 
Mamma och jag håller på att baka lussebullar (eller ja, mamma bakar och jag penslar och sätter på russin haha + väntar ivrigt vid ugnen typ..). Kvällen kommer bestå av film - Harry Potter ofc. Vi ska fortsätta på vårt maraton, då pappa är bortrest så tar vi tillfället i akt att se dom, haha. Kvällen film är "Harry Potter och fenixordern". 
 
För er som har svårt för vilken ordning filmerna är i, så lägger jag upp en liten lista här: 
 
1. Harry Potter och de vises sten
2. Harry Potter och hemligheternas kammare
3. Harry Potter och fången från Azkaban
4. Harry Potter och den flammande bägaren
5. Harry Potter och fenixorden
6. Harry Potter och halvblodsprinsen
7. Harry Potter och dödsrelikerna
 
xoxo
em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback