Torsdag!

Hejsan hoppsan.
 
Sitter i soffan och tar det lugnt, nötar lite Facebook-spel och allmänt tråkar. Har fikat för en stund sen med min ena syster. Hon åker uppåt i Sverige över julen och därför tar man tillfället i akt och spenderar lite tid med henne. 
Vet inte vad som händer ikväll, rätt uttråkad om jag får säga det själv.
 
Dagen har egentligen varit fullspäckad med massor av nyheter. Haft 2 jobb på G och fick idag reda på att båda företagen vill skriva kontrakt med mig, men har bestämt vart jag vill jobba och kommer skriva avtal med dom imorgon. Detta är verkligen drömjobbet och äntligen kan jag komma till nästa steg i mitt liv. Nu kan jag börja leta lägenhet och dessutom lugna mina nerver gällande pengar. :)
 
Pic of the day åker strax upp. 
 
xoxo
em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback