tanken slår som en käftsmäll.

jag har ont, men jag visar inte mina märken. jag vill skrika, men håller istället tyst. jag gråter, men tårarna torkas bort direkt. jag vill slå, men kraften finns inte. jag hatar detta, men vet att det gynnar dig. jag hatar att sakna dig, men jag vet att du läker dig själv. jag hatar att min tid med det är begränsad, men lär mig för varje gång att uppskatta kärleken. jag hatar när andra tar för givet, för dom vet inte att den vardagliga kärleken kan försvinna på en minut. jag hatar att du är där och jag är här, men jag vet om att du känner likadant.
jag vet om att jag klarar detta, fast det är jobbigt ibland. jag vet om att du klarar detta och går ut med huvudet högt. jag vet att vi klarar detta - för kärleken övervinner allt!
& som allt annat vi har gått igenom, så kan vi gå igenom detta också! du och jag - starka tillsammans.

jag älskar dig av hela mitt hjärta!
jag tillhör dig, du tillhör mig.
du och jag är ett "vi"!

varje dag känns som år, men innan jag vet ordet av det kan jag kryssa av en hel vecka på min lilla kalender. vackert inlindad i scrapbookpapper har jag bockat av dagarna, i ett slitet block skriver jag ner meningar till dig från mig, en ram smyckas av ett foto på dig, ett täcke som viras runt min kropp som får mig att känna mig närmare dig.

snart kan jag somna i din famn igen, snart har jag kommit hem - på heltid! och jag älskar att du är min. jag älskar att vara din.

din bara din.
em.

Kommentarer
Postat av: anna

åhh va kul med en råttmänniska :D inte funderat på att skaffa igen? ;) ja älskar råttor de är fan de finaste djuren ja vet nästan :D <3<3<3<3<3

hur mår du annars då stumpan??

Svar: Jo senare, därför har jag kvar alla grejer, burar osv. :) du vill inte göra länkbyte? Alltså att jag länkar din blogg här och du länkar min blogg i din? :)
Emmie None

2012-12-07 @ 01:16:17 / URL: http://finablondina.blogg.se
Postat av: Anonym

<3

2012-12-08 @ 14:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback