Mörker och mysfaktor.

Godkväll kära vänner och ovänner.
 
Snön lyser upp hela Malmö och fast jag egentligen har en hatisk sida för vinter tycker jag det är rätt mysigt faktiskt. Det är ljust fast det är mörkt (logiken där..) och det är nu mysfaktorn är på max. Varm choklad, lussebullar och tända ljus åker fram. Man uppskattar strumpor mer än någonsin och kärleken blir helt plötsligt en helt annan femma än på sommaren. Men egentligen så vill jag ha värme, sol och bad.. Det är ju så underbart att kunna dra på sig jeansshortsen och ett linne sen är man redo, nu måste man packa på sig allt i garderoben och HOPPAS på att det räcker för minusgraderna.. + att bilen blir inte härligt varm förrän man nått sin destination (ilandsproblem, jag vet)!
 
Njuter för tillfället av göttig musik och letar goa kläder som jag en dag i mitt liv längre fram ska ha råd med.. Jag svämmar över i shopping på nätet och det här med "fönstershoppa" är just nu en besatthet istället. Men det går väl över med tiden, då jag sakta men säkert inser att vad jag än tittar på så räcker inte min tomma plånbok till, haha.
 
Måste dessutom tillägga att julkalendern blir bara bättre & bättre för varje avsnitt. Gulligt nog kollar min pojkvän också på det och under samtalet idag kunde vi diskutera den fula dialekten och minnena man har från den gamla serien! :)
 
Nej, nu ska jag klicka in på fler kläder. Kanske får ni ett smakprov på vad jag gillar och lite länkar till det? Är snäll idag, så pysslar ihop en go bild på assköna kläder!
 
xoxo
em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback