Jul i vårt hus.

Eller inte.. Vi har typ inget julpynt hemma, inget jag lider av. Jag är inte glad för tomtar och julgardiner så för mig är det bara positivt. Vi kör bara lite ljusstakar och enstaka julstjärnor. 
 
Snön faller ner över Malmö med jämna mellanrum och när det tycks bli någorlunda snötomt så drar ovädret igång igen. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om detta. Visst är det vackert så länge man är inomhus, men så fort man kommer ut så är snön bara till besvär. Jag älskar att åka skidor men det gör man ju inte precis i Skåne. 
Såg precis på nyheterna hur det ser ut i Sthlm och jag lider med er som är bosatta där. Arlanda är fortfarande stängt och flygen går inte som dom ska. Dock kan jag inte förstå hur någon har mage att klaga på Arlanda gällande väder. Det är klart att dom är förberedda på snöoväder varje år, men dom kan inte styra hur väderleken ser ut, serious man.. Blir så trött på människor inte förstår sånt, utan tar det som en självklarhet att allt går att lösa på 5 min när detta gäller sånna situationer!
 
Ska snart nöta några Face Off-avsnitt och dö lite smått i soffan. Det kallar jag riktigt nice. 
Imorgon ska jag träffa mitthjärta och dessutom FYLLER HAN ÅR IMORGON <3 Gammal man, hela 24 år :) Haha. 
 
Update you later.
 
xoxo
em.

Kommentarer
Postat av: anna

fin blogg bruden :D

Svar: Tack så jättemycket! Länkbyte?
Emmie None

2012-12-05 @ 21:13:14 / URL: http://finablondina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback