Hey och hå, så kan det gå.

Sitter just nu och försöker vara någorlunda aktiv. Danni ska komma hit efter en utekväll och måste hålla mig vaken då jag ska hämta henne i stan + att hon kommer inte in annars, haha. 
Har varit riktigt kass på att uppdatera senaste veckan, spenderat mycket tid hos min syster och där blir det inte att jag sitter vid datorn eller telefonen så mycket. Vilket dock är rätt skönt, stänger av lite helt enkelt.
 
Har försökt pyssla ihop en "signatur" här på bloggen till mina inlägg, allt är färdigt men sedan Blogg.se ändrade sitt utseende så kan jag inte hitta hur man lägger in det i kodmallarna, så jag gav upp - brukar inte ge mig när det gäller sånt men är tok för trött för att mixa runt med html-koder.. 
 
Snart åker Dagens knark-musik också upp, varit ett tag sedan ni såg något inlägg från den kategorin jue. Så what the heck vi kör på det med, eller vad säger ni?! 
 
Snart äre dessutom julafton, my god vad tiden går fort. Psykiskt är jag fortfarande i September och fasar över vintern men innan jag visste ordet av det hade snön försvunnit och "hösten" var tillbaka. Jag tackar och bugar, är inget fan av snö. Visst äre kul att åka skidor osv men det gör man ju inte precis här nere, hahaha. 
 
Bakats har det gjort här hemma idag, massor dessutom. Chokladbollar, maränger, marängfudge och lite annat smått och gott. Har ni tur så kickar jag upp en bild senare. :)
 
Nej en kopp kaffe hade kanske suttit bra, eller lite sömn.. Blöööö vad trött jag är, men ändå pigg. Funderade dessutom på att sticka och träna innan, men ångrade mig rätt snabbt - önsketänkande ahoy.
 
xoxo
em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback