Hejuda mig.

Oj oj. Ett stort förlåt för dålig uppdatering. Varit överallt och ingenstans hela helgen
 
Fredagskvällen spenderades med Rebecca, mys och snack stod på schemat. Lördagen började med att åka hem till Pojkvännens mamma, sen vidare till pojkvännen. Efter det blev det snabbt hem för att fixa sen och in i bilen igen för att sticka till Daniella som skulle firas. Daniella följde med hem till mig, Sof kom hit och vi hade kaffemys. Söndagen har bestått av chill med Daniella och träffa Rebecca en stund. 
 
& nu ska jag se Del 1 av julkalendern som jag tyvärr missade igår. Tittade ju på första Mysteriet på greveholm när jag var yngre så är ju tvungen att se hur det nya ser ut :)
 
Pic of the day åker upp, sen är jag upptagen någon timme fram.
 
xoxo
em.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback