Här var det helg.

Hello alla fina människor.
 
Nu är det helg vilket innebär att jag kan slappna av. Haft ju en helt galen vecka med sjuka upplevelser och äventyr. Så nu tar jag ett djupt andetag och njuter av mitt tysta, mysiga lilla rum. 
 
Danni campar i telefonen, of course. Vi har vårt dagliga samtal, haha, dessutom fyller ju lille fisen hela 19 år. Grattis fina underbara vän, du är värd allt här i världen <3
 
Jag & Danni har på allt detta planerat in Spelevent 1-6 januari här i Malmö. My god vad awesome det kommer bli. Level Up 2013 heter eventet och där samlas en jävla massa gamers med sina fina konsoller och har allmänt asroligt tillsammans. Grymt ska det bli och en bra start på året kan jag ju säga er.
 
Snart åker Pic of the day upp och jag bjuder på en gobild på mig själv sålänge. ;)
 
 
xoxo
em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback